Jakie są rodzaje reklam Google Ads

W zależności od odbiorcy profesjonalna reklama google ads może wyświetlać się w różnych  miejscach jak YouTube, Google zakupy, aplikacje, za pośrednictwem poczty elektronicznej, płatnych wynikach wyszukiwania. Google Ads to nic innego jak system reklamowy umożliwiający zarządzanie, jak i zarządzanie kampaniami reklamowymi. Reklama google ads wyświetlana jest w wyszukiwarce google, zewnętrznych serwisach internetowych przynależących do stron tworzonych przez Google AdSense. Jest to system, który z powodzeniem działa na rynku światowym od niemal 20 lat. Przez te wszystkie lata przechodził liczne udoskonalenia wszystko po to, by zaspokoić klientów zarówno tych najmniejszy, jak i ogromne korporacje. Wszystko tworzone jest, by zwiększyć efektywność kampanii reklamowych prowadzonych przez Google Ads. 

Jakie formy może przyjmować reklama Google Ads?

Reklama google ads może przyjmować różne formy jak reklamy tekstowe, które mają za zadanie zachęcić odwiedzających naszą stronę do kliknięcia opis. W tym konkretnym przypadku można skorzystać z wielu rozszerzeń. Kolejną formą reklamy jest reklama wideo. Są to bardzo krótkie filmiki mające atrakcyjną formę przykuwającą oko widza. Niestety bywa, że nie wszyscy mają ochotę to oglądać. Kolejną formą to kontakt telefoniczny. Po kliknięciu ikonę na stronie internetowej wykonuje się telefon do danej firmy. Reklamy graficzne jak zdjęcie, grafika, czy też gif, są one najczęściej wyświetlaną formą na stronach partnerskich. Kolejną formą są reklamy aplikacji, które umożliwiają pobieranie jej w momencie kliknięcia. 

Koszty reklamy Google Ads?

Koszt danej reklamy Google Ads uzależniona jest od wielu czynników. Zawsze istnieje możliwość dopasowania do budżetu naszej firmy. Cena za jeden klik w reklamę jest bardzo różna. Może ona oscylować od kilku groszy do kilkudziesięciu złotych. Wszystko uzależnione jest od konkurencyjności frazy. 

Related posts